Hesabımızı aylık 250 ytlden az geldiği için durduruyorlar. Ancak aylardır şu reklam mailleri kesilmiyor. Yazmayayım diyorum. Ama bazen 2-3 kere geliyor aynı mail.
Ortaklıktan çıkarttığınız hesaplara eposta yollamanız ne kadar etik.
Ya hesabı durdurmayın ya da reklam maili atmayın.
Saygılar.
nasıl yani 250 ytl den az geldiği için?