N eden olmasın 1k koşu bandı piyasada çok var senin gördüğün tenekeyse benimmi suçum? artık 1-2 ay sonra orasını burasını toplamaya çalışırsın...

zaten fazla bi parada istemiyorum 650 civarı bişeye satmayı düşünüyorum çünkü biliyorum çok yüksek fiyata satmaya kalktımmı hiç kullanmasamda sonuçta 2. el insanlar mağzadan almak isteyecek.

650 liraya satıyorum arkadaşlar artık tekliflerinize açığım...