ben 2.el slim + 4gb kart 220 YTL ye sattım gittigidiyordan
sende herhalde sıfırını 300 civarında alırsın...
Hevesini kırmak gibi olmasın ama bi süre sonra sıkıyor insanı internet olayı iyi ama yazması zor bi klavyesi olsa güzel olurmuş. Aldıktan sonra oyun lazımsa satarım