önemli değil webkit umarım senin ve tüm arkadaşlarımızın işini görür.ancak arkadaşlar teşekkür etmek yerine şu rep puanı olayını kullanırsak sevinirim Sadece bu konu için söylemiyorum tüm konular için.. faydalı olması dileğiyle..!