Ram'imiz oem'dir, az bi süre kendi bilgisayarımda
kullandım çok güzel sorunsuz ve hızlı çalışıyor.
daha sonra 4x512 taktığım için boş slot yoktu çıkarttım.

ne kadar eder bilemiyorum ama; 75$ gibi bi fiyat koyalım.
sizce değeri ne olur, az mı bu fiyat? çoksa fiyatı biraz düşürebiliriz..
istanbul'da oturuyorsanız kargo masrafı bana ait, (elden de teslim edebiliriz)