Merhabalar
4K+ Eğitim forumuma reklam alıyorum.
Hitler dalgasızdır. Sadece haftasonları 3000 e madar düşmektedir.Haftaiçi ise 5600 ü bulmaktadır.
Rekam alanı :
Mesaj içi 300*250 kare reklam.
Dönüşümü en iyi olan alandır.
Fiyat 35 YTL'dir.
Gereksiz PM istemeyiniz.
Selamlar.