Harbi ya .. bu sitede niye bir çok kişi böyle ? niye desteklemek yerine köstekleme yapıyor .. 3 katını veririm diyen arkadaş git bak 450 ytlye site satışı bölümünde bir sürü site var .. git al .. ama öyle bulupda almazsan sana yazıklar olsun .. beyler yorum yapmayın .. varsa atsın dediğim gibi sitesi olupta satan .. diğerleri mesaj atmasın .. bari laftan anlayın ..