Ya kanald nin RSS si çok kötü aynı konuyu elli kere açıyor bende :$ sizce ne yapmalıyım..diğerlerini denemedim çünkü kanald daha güzel hiç olmazsa full haberi veriyor diğerleri gibi sadece konu özetini değil