Vaybe

Pazar yerine döndü r10 bende domates biber vs mi satsam ((:
Güzel görünüyor gerçekten ama buraya 4-5 günden önce gelemeyeceğinden sadece bakmakla yetiniyorum

Hayırlı satışlar kolay gelsin
İyi dilekler için teşekkür ederim..
Ayrıca Funnn sanada teşekkür ederim.