dj_acob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya visaya odeme yapıyor sadece 5 dolar kesinti var neden almıyor bu insanlar bir visa kart merak konusu en temiz yontem o degilmi su an?
Herkesin tercihi farklıdır, saygı duymak lazım