limitli kullanıcı olduğunuzu düşünüyorum yüklü fatura geldiğini söylemişsiniz.Bende aynı sıkıntıları çektim.Devletin ttnet'i teker yapması ve devam ettirmesi yüzünden ttnet kendi başına istediğini yapıyor.Yani söylemek istediğim ttnet kotalarla oynuyor bunu şahsen ispatladım.defalarcada şikayette bulundum sonuç yok kendileri bildiklerini okuyorlar.olan bana oldu okadar telefon parası ödedim ve git gel yaptım.
Çareyi limitsiz'e geçmekte buldum.şimdi sorun yok hatta internet daha hızlı diyebilirim.ttnet tekel olduğu sürece bu sorunlar devam eder.eğer bir gün tekel den çıkartılırsa diğer firmalar daha iyi rekabet yaratır.Ve ttneti 5 bilemedin 10 kişi kullanır sonra batar.