RonaLdo_82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunun midesini bulandırmak ıstemem ama bı sorum olacak

250bin tane mail ve şifreleri varsa ve alan kişide bunları kotuye kullanırsa şuan sen kotuye kullanıp satıyorsun zaten.. alan kısı daha beterını yaparsa ne olur?

yazık..

her foruma girmicen işte