eğer istersen şöyla yardım edebilirim (hsbcde nakitim şu an olmadığı için yol böyle) iş bankası hesabından benim hsbcye geçersin parayı bende yüzde vs vs almadan direkt ordan eftlerim parayı toplamda yarım saat sürer bu işlemler ve para ziraatteki hesaba geçer. Ama geyik.netin dediği gibi de yapabilirsin eft ücreti 1 olması lazım diye biliyorum bende. Bu bağlamda işi sende yapabilirsin direkt