selam arkadaşlar; kardeşime son 3 aydır yüklü sayılabilcek adsl faturaları geliyor.Herhangi bir film vs. downloan etmemesine rağmen faturaların yüklü gelmesininve gelen faturalarda kullanım satlerinin uyuşmamasının nedeni sizce nedir_?(not kardeşimle evlerimiz ve net ağlarımız farklı)
Ben internet ağından kaçak kullanım olabilme(çevreden,komşulardan) ihtimalini düşünüyorum fakat bunu nasıl anlıyabiliriz bilmiyorum.Yani böyle bişey olabilirmi varsa nasıl nerden anlayabiliriz_?(ayrıca bir süre önce modem değişikliği yapıldıktan sonra faturaların daha yüksek gelmesi gibi bir durum söz konusu bununla alakalı olabilirmi yoksa sadece tesadüfmüdür sizce Modem de kablolu bu arada)Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler şimdiden...