Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen sermayeleri olmadığını mı sanıyorsun
Bilmiyorum vardır veya yeterince yoktur.
Ama kim daha çok verirse onu kullanırız tavsiye ederiz bu maşallah hem vermiyor hem saymıyor.
Yinede adtech kullananlara bol kazançlar