Kral-Oyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesaj mı kasıyorsun 1.ooo.ooo?
Bu aralar R10 teşekkürcülerle doldu yaw, piyasa forumlarından farkı kalmadı, buna bir çare bulmak lazım, aslında radminin önerisi olan matematik sorusu hiç fena değldi. Arkadaşlar teşekkür etmek istiyorsanız üst kısıma terazi görünümlü bir ikon var, ona tıklayabilirsiniz. Mesaj kasıp kirlilik yapmanın anlamı yok.