windows üzerinden denemeni özellikle tavsiye ediyorum dosyaların üzerine herhangibir yazma işlemi olmaması için daha sağlıklı. Ayrıca program sayısı da epey var ext2/3 için windows üzerinden. Linuxda veri kurtarmak zordur ve kurtaran sayısı çok azdır.
Arkadaş yukarıda kendince bişey yazdı windows ne alaka şeklinde gülümseyerek ama daha önce veri kurtarmamış heralde.