Avatarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar birden fazla ülkeyi yasakladığınız takdirde bir hayli kasar sayfa gösterimini..ama btek ülkeyi yasakladığınızda bir problem olmuyor.şahsen ben kullanıyorum gayet düzgün açılıyor.
Evet ben Türkiye haricinde heryeri yasaklamıştım site çok zor açılıyordu ftp ye bile zar zor bağlandım 3 ülkyi yasakladım bende