pislich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
config.php yi veritabanına göre ayarla öyle dene birde
bende arkadaşa msn den yardım etmeye çalışıyorum ama işin ilginç tarafı config dosyalarında veritabanını yazılcak herhangi bir kod yok