Konu
Bu hatayı çözemedim?
22-05-2008, 00:19:07
#5
Maximusfel
pislich adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
config.php yi veritabanına göre ayarla öyle dene birde
bende arkadaşa msn den yardım etmeye çalışıyorum ama işin ilginç tarafı config dosyalarında veritabanını yazılcak herhangi bir kod yok