Treasure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket Açıcaz LTD.ŞTİ Fakat ben Kamuda SSK olarak çalışıyorum bir sakıncası olur mu? Benim açımdan.
Senin açından;

İş sözleşmende herhangi bir şirkete hissedar olamaz, yönetim kuruluna giremez,
genel müdürlük yönetim kurulu başkanlığı (a.ş.lerde) yapamaz diye bir madde yoksa bir problem olacağını sanmıyorum.

Ama bildiğim kadarıyla şirket hissedarlarının BAĞKUR a da kayıt olması gerekiyor. Bu konu seni sıkıntıya sokabilir. Bunu bir muhasebeci/mali müşavire danışmanda fayda var.