vakvakamca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadasim sana mail attim.Mailime cevap bekliyorum
hocam kusura bakmayın mail gelmedi yada geldiyse mutlaka cevaplamışımdır.

tekrar mail atıp r10 user isminizide eklerseniz sevinirim.