Konu
yardım
21-05-2008, 19:06:43
#2
Freezer
o şekilde yapmak için sıfırdan çizmen gerektiğini düşünüyorum ancak blogumda şöyle bir yazı var belki yardımcı olur..
Resmi Karakalem Biçimine Dönüştürmek (FW8) : Spaksu Blog