Bu kadar yanlı bir yorum olur anca adam paramı ödemedi beni o kadar uğraştırdı zamanımı aldı diyorum adamın yorumuna bak be, siz bunları hakediyosunuz yardım edende hata zaten

Aşağıdaki yorumlar GG den alınmış yorumlardır.

Alıntı
1 - ödeme yapmadı
2 - ÖDEME YAPMAMISTIR ÇOK KÖTÜ BİR ÜYE ZEVK OLSUN DİYE TEKLİF VERİYOR SONRADA ÖDEME YAPMIYOR BAHANE HAZIR SEYAHATTEYDİM GEÇ KALDIM
3 - Ödeme yapacam dedi ama yapmadı..
4 - fenerbahçeli kardeş adına hürmeten bu yıldızları verdim alamıcan ürünüme teklif verme
5 - Ödeme yapılmamıştır.
6 - Zamanında odeme yapamadi.
7 - alacam diye mesaj gönderdi.bekledigim haldealmadı.satışta dikkat edilmesi gerekir.tavsiye etmem.

"5A verilecek gg üyesidir.. Tam Puan 5AAAAA++++ Tavsiye ederiz Saygılar " denen yorum 5 ytl lik bir alışveriş yorumudur, buda gözardı edilmemeli