ben postçu olsam az para istesem piyasayı darmadağın edecğeim kesindi ama iş veriyorum kısaca teklif.kabul etmeyenler tabiki olur.bu arada 40 ytl ye yükselttim fiyatı.doğru söylüyosun 30 ytl az...