Konu
PR2 Satmayı Düşünüyorum
20-05-2008, 15:38:50
#2
taskafa
kötülemek için söylemiyorum arkadaşım
sitenin hiti kötü değil
ama tasarımı çok iyi değil smf
vb e benzetmeye çalışmışsın sanki
50ytlden açık arttırmaya ver bence