Evet ilk gördüğümde benzettim ama logoyu yaparken video çekmiş ajansspor'a girdiğinde 2 gün öncenin canlı anlatım maçları vardı o yüzden çalıntı olmadığını düşündüm. İlk yazımda zaten belirtmiştim ben karar vermiyorum. 4 kişi karar vercek diye. Bana göre 1.ci belli ama dediğim gibi 4 kişi karar verecek, sitenin gerçek sahipleri.Onlar ne derse ben onu yapmak zorundayım. En kötü tasarımı da seçebilirler.