martın 3 ünde 100 dolar ödeme gerçekleşti evime çek geldi ama almadım 1-2ay geçti şimdi hesabıma girdim ne göriğim toplam kazanç 120 dolar diyor ve son ödemeden itibaren yazısı yok birdahaki ödeme dönemini mi beklemeliyim gelen çek şu anda karşılıksızmıdır :S yoksa aldıgımda düşecekmidir