Soyturkun script değil mi bu?
Erol kardeş neden okumuyorsun tam olarak topic i ?
Arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim script zamanında 200 ytl ye soyturk den almıştım..Oturdum aşağa biraz daha geliştirip makul bir fiyattan satayım dedim...Not: soyturk e sölenmişdir...