evet arkadaşım benim hesabım var ama yeni bir başvuru yaptığım zaman 2 gün sonra böyle bir mail geliyor tekrar yolluyorum yine aynısını yolluyorlar adrese bakıyorm hiç bir aksaklık görülmüyor diğer kısımlara bakıyorm hiç bir sorun olmadığı halde böyle bir mail yolluyorlar vallaha bende anlamadım ama benim tabi 1 tane hesap var 2.si de babamın üstüne açcaktım olmadı