Yalnız Osman Bey'i her ne kadar olumsuz eleştirsek de ; sabırlı, anlayışlı ve eleştirilere açık olduğunu da kabul etmek gerek. Bir önceki eleştiri mesajıma anlayışlı cevabınızdan ötürü teşekkür ederim