Konu
SandBox'amı Düştüm Acaba?
17-05-2008, 14:22:36
#4
_kasirga_
Sitenizi googlede frmedya olarak aradigimda ilk sayfa en basta cıkıyor 2-3- dakika sora cıkmıyor bir cıkıyor bir cıkmıyor
)
Sandbox Degil yani. dalgalanma var. No panic No problem..