jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan yorumlardan emeğe saygısızlık ettiğimi anlıyorum.

Özürdiler yarışmayı sonlandırdığımı duyururum.

çalışmalarınızda başarılar dilerim...
anlayışınızdan ötürü teşekkür ederim