Ben teşekkür ederim.
Çok fazla alternatif var. Bu çok güzel. Çünkü ben ve birçok kişi cep(tamamen soyguna yönelik servislerden bahsediyorum) ve arkadaşlık servislerini kullanmıyor. Kullanıcıyı soymaya-sömürmeye yönelik olmayan servisler, sanırım bahsettiğim kitleyide buraya çekecektir.
Hayırlısı...