Kontörüm yoktu zaten, kontörle çalışan bir sistem olsaydı ben o smsi arkadaşa gönderemezdim.

ayrıca sms arkadaşa ulaşmış, 1 dakika önce cevap gönderdi.

sistem sorunsuz, güvenilir hocalar.Bir de sınırlı olmasaydı süper olacaktı.

Bu kodu değiştirme imkanımız yok mu hocam, şifre gibi değiştiremez miyiz ? Telefonumu sürekli bulamıyorum, kanepe altında, kasanın üstünde saçma sapan yerlerde unutuyorum telimi, kod için telefonu aramayım bide.