forumdan kaynaklanan bir sorun sanırım. Neyse ben anlatayım.
önce -Alan adlarım (domainler)
-name server oluşturacağın domainin (detaylı yönetim) seçeneğine tıklıyorsun
->Alt Name Server (alt isim sunucu) Oluşturmak istiyorum.
Çıkan bölümde üstteki alana name server adını (örnek : ns1) yazıyorsun alt tarafa ip adresini yazıyorsun kaydet seçeneğine tıklıyorsun alta geçiyor hafızaya alıyor zaten sonra yenisini girip tekrar kaydet diyorsun kaç tane name server oluşturmak istiyorsan..