Tr içinde olsa daha iyi çünkü kredikartm yok
godaddy gerçekten güzel bi arkadaşmn domaini ordaydı her hizmeti var gerçekten
natro dan hiç almadm daha ama butur hakkında yorumu olan yokmu?