Dogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynısını sanırım biryerde görmüştüm.Sanırım sadece yukarı b g R yazısını ekledin.
Hayır , tasarım tamamen bana ait.. Gördüğün tasarımdan esinlenerek yaptım lakin tasarımın tamamı bana ait. Yani sadece bgr yazısı ekeme diye bi' olay yok..

Font klasörü olayına gelince ; sanırım forumda ki en fazla font bende var (: 12k kadar..
Bi' kısmını upload etmiştim hatta..