Program özelliklerinde aradım ama bulamadım.
Forumlara bakmak aklıma gelmedi; böyle bir özelliği en azından panele eklemiştir diye düşündüm.
Forumlarda yazıyor, panelde yok.. sanırım fililitreleme sistemi hazırlıyorlar.. İleride eklenecekmiş.
not: Bu arada ben katreklam kullanmıyorum sadece yakından takip ediyorum.