Merhaba arkadaşlar, yeni açmış olduğumuz site için tasarımcı arkadaşlardan 30 YTL karşılığı logo yapmalarını istiyoruz. Son katılım 20 Mayıs'tır. Mesela 1 saat sonra eklenen tasarımı beğenirsek yarışma biter. O yüzden ne kadar erken olursa o kadar iyidir. Ayrıca 30 YTL'nin yanında diğer ayda 1 adet istediği domain kendi adına alınacaktır ya da bir sonraki ay 10 YTL daha yatırılacaktır. Tasarımın çözünürlüğünün iyi olması gerekir. 1.Lig Ateşli Taraftarlar Forumu adlı site için tasarım yapılacaktır.Yani 1.lig ile ilgili bir logo & banner. Merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz.

Başarılar...