Konu
hemalhemsat ödeme yaptı
15-05-2008, 23:31:50
#8
Abraxas
zamanında çok çektik..
içerde 20 ytl kaldım ama hibe ediyorum.. bir daha kullanmam hemalhemsatı..
dekanın dediği gibi "çok büyük yayıncısını kaybettiler bana yanlış yaparak"