benimde paramı kuruşu kuruşuna yollamışlar ..az atmadık arkalarından..hakettiler ama.baktılar biz olmadan fıslar..döndüler yanlışlarından..milyarlık ödemesi gelmeyen serkanus falan vardı forumda onlarda aldılarmı ödemelerini merak ediyorum..