PuSuLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
512 mb ekran kartı AGP ekran kartı alacagım satan arkadaslar var ıse bvu parcayı fıatlarını yazmalarını ıstıyorum
ortalama bır FIAT olması sart ınt de arastırdım 75 ıle 125 arasında butcem 80 ytl
pci-exp istiyorsan o fiyatlara var ama agpnin o fiyatlarda oalcağını sanmıyorum. yada araştırdığın ekran kartları ramden yiyen ekran kartlarıdır 256 dan 512 ye yükseltmeli