bence her jenerik domaini alma...Ya da almadan önce iyi düşün bunu alırsam neler yapılabilir.. İnsanlar ilgi gösterirmi diye..

Domaine gelince benim kafamda herhangi bir proje şekillenmediği için değer de belirtmiyorum..

Hayırlı olsun...