Forumda tasarım yapan arkadaşların hepsinin zaten kendi referanslarının olduğu bir konu var.
O yarışmalar 100 / 250/ 500 kontöre yapılmayıp 100$ / 500$ / 1000$ gibi ödüllere yapılsa sorun olmayacak ama miktar az olunca sorun oluyor. Zaten kendine bir sınır koymuş ben bu fiyattan aşağı yapmam diyen kişiler bu yarışma konularından uzak duracaktır. Tasarımcı değilim ama bir müşteri olarak bu tür konuları takip edip aynı konu hakkında forumdaki tasarımcıların yaptığı eserleri karşılaştırma şansı buluyorum buda benim için kendi çalışacağım tasarımcıyı bulmak için iyi oluyor. Üstelik bu tür yarışmalara kişisel kanaatim insanları daha çok yaratıcı olmaya itiyor.. Eğer bir müşteri sizinle çalışacaksa zaten çalışır. Kampanyalar yarışmalar vs.. Her türlü şey sadece bu süreci hızlandırmaya ve daha çabuk fark edilmenize yarıyor..