Arkadaşlar bu adamların işi gücü yok tüm gün boyunca çöp site yapalim ne olursa olsun mu diyorlar? Valla ben onlari filitrelemekten bıktım onlar yeni site açmaktan bıkmadılar

ya biz bu info domainini direk olarak filitreleyemiyor muyuz? yani *.info gibi?

Sanki beleş dağıtıyorlar info domaini allahım ya
haha

süper ne diyeyim ben az önce 28 tane filitreledim