arkadaşlar konuyu saçma sapan noktalara çekmeyin.İsteyen istediğini yapabilir istediği yerde yaşamak isteyebilir vs.

Konunun temel amacı ile alakalı yani istanbulda İş konusunda fikirler ve öneriler dışında lütfen mesaj yazarak ortamı germeyiniz