mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar.
durumu iyi olmayan bir komşumuz (Kayseri'li) mantı sıkıp satmaktadır.
bende biraz olsun destek olayım diye sizlere satmak istedim.

takdir ettim senı,helal olsun..

hayırlı satışlar dılerım..