Arkadaşlar benim şu anda İş Bankasında hiç bi hesabım yok fakat bir arkadaşa sorduğumda kredi kartı veya iş bankasında bir hesabın olmasada internetten başvuru yapıp sanal hesap alabilirsin demişti..
Arkadaşın verdiği bu bilgi doğrumu? Doğruysa nasıl yapabilirim bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..
Teşekkürler
Saygılarımla..