Geçtiğimiz yaz adidas nike ayakkabıları yol üstü tezgahda 40 ytL ye satıyorlardı almadım, ayısının tıpkısı..
Sordum neden bu ayakkabılar ucuz diye dışardan getirdiklerini söylemişlerdi, ne kadar doğru bilmiyorum ama ayakkabılar güzeldi..
işte dediğim bu bu adamalr bunu dışardan alıyor ama nerden

gg den 60 ytl ya adidas superstar söyledim 10 günde eline geçer dediler bu gün geldi Orjinal INDONEISIA malı EMS kargo ile geldi direk yurt dışından adres yazmıyor nerden alındı bu adamlar nerden sipariş veriyor anlamadım.