djerhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alttaki konuyu okumadan almasaydin keske
Okudum evet geçmiş olsun inş hallederler işini.

Bu aslında bi tecrübe benim için ciddi düşündüğüm bi proje için almadım zaten.Şayet sorun olursa döneriz başka yere